روغن حیوانی
خانه / روغن حیوانی صادراتی / صادرات روغن حیوانی به عراق

صادرات روغن حیوانی به عراق

صادرات روغن حیوانی در سال های اخیر به کشور عراق  برای تاجران ایرانی بسار پر رونق بوده است. زیرا عراق بازار هدف مناسبی برای فروش بسیاری از محصولات ایرانی است. در این مرکز باکیفیت ترین روغن حیوانی مناسب صادرات با قیمت ارزان به تجار عرضه می شود.

صادرات روغن حیوانی
عراق همسایه غربی ایران است که بیشترین مرز زمینی را با کشور ما دارد. یکی از عمده ترین صادر کنندگان کالا به عراق، ایران است. در بین انواع محصولاتی که به عراق صادر می شود صادرات مواد غذایی از همه پر سودتر است. زیرا این این محصول از کالاهای ضروری عراق به شمار می رود. در همین راستا تجار ایرانی سالهاست که صادرات انواع روغن حیوانی من جمله روغن حیوانی صنعتی را به عراق انجام می دهند و سود زیادی از این راه بدست می آورند.

درباره روغن حیوانی صنعتی چه می دانید؟

روغن حیوانی صنعتی در واقع همان روغن فراوری شده از شیر و کره خاص دام است. البته با روش هایی مدرن در خط تولید کارخانجات صنعتی وبا کمک ماشین آلات پیشرفته تولید می شود . سپسدر بسته بندی های استاندارد و بهداشتی وارد بازار می شود.

انواع روغن حیوانی صنعتی

روغن کرمانشاهی رخزادی فر

  • روغن حیوانی نیک منش

روغن حیوانی نیک منش

  • روغن کرمانشاهی روژان

روغن کرمانشاهی روژان

  • روغن حیوانی شکلی

روغن حیوانی شکلی

  • روغن کرمانشاهی بویان

روغن کرمانشاهی بویان

نحوه صادرات روغن حیوانی

شرکت روغن حیوانی هانا در این زمینه سابقه زیادی دارد. صادرات انواع روغن حیوانی صنعتی به عراق از مهم ترین برنامه های این شرکت محسوب می شود. مرکز روغن حیوانی هانا در زمینه همکاری با تجار و بازرگانان عزیزی که قصد دارند پا به این عرصه بگذارند اعلام آمادگی می کند. لذا این عزیزان می توانند با این مرکز تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را در زمینه صادرات روغن حیوانی به عراق دریافت کنند.

منبع: سایت آی_روغن

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: آخانم صیفی
شماره همراه: 09185664537
کانال تلگرام: roghanhana@

درباره ی seyfi

کانال تلگرام